TOIMITUSJOHTAJAN ROAD TRIP: NELJÄS ETAPPI

SEO:n juhlavuotta on eletty jo reilu neljäsosa, joten myös toimitusjohtajan on jälleen aika poistua toimistolta tien päälle ja startata toimarin road tripin neljäs etappi. Tavoitteenani on tämän SEO:n 40 -vuotisjuhlavuoden aikana kiertää lähes kaikki SEO -asemat. Uskon pääseväni helposti tähän tavoitteeseen, koska olen jo kolmen ensimmäisen road tripin aikana vieraillut 54:llä asemallamme. Tällä kertaa suuntaan kohti pohjoista, aina Enontekiön Leppäjärvelle asti. Vaikka etelässäkin on vielä lunta ja keväästä ei ole täten tietoakaan, niin mikään ei kyllä voita pohjoisen upeita keväthankia.

Kolmen ensimmäisen road tripin ja yhden mini tourin jälkeen saamani palaute on ollut hyvää, mikä motivoi minua suuresti. Mielestäni on upeaa käydä monipuolisia ja kehittäviä keskusteluja kauppiaiden kanssa SEO:n kehittämiseksi tulevaisuudessa vielä paremmaksi. Matkallani on kauppiasnäkökulman lisäksi myös toinen erittäin tärkeä näkökulma eli kuluttajat. Minusta on ollut todella tärkeää päästä tapaamaan eri asemiemme asiakaskuntaa ja kysellä heidän näkemyksiään SEO:sta. Toisille SEO on kylän ainoa palvelukeskus, toisille se on pidemmän automatkan taukopaikka tai tankkauspaikka. Jokainen kuluttaja näkee SEO:n hieman eri tavoin, mikä edellyttää meiltä SEOlaisilta kykyä omaksua kuluttajien muuttuvat ja monipuoliset tarpeet. Pelkkä omaksuminen ei kuitenkaan riitä, vaan meidän on samalla kehitettävä toimintaamme vastaamaan kuluttajien tarpeita. Mielestäni toimarin road trip on ollut tähän mennessä loistava keino päästä yhdistämään kauppiaiden ja kuluttajien tapaaminen samanaikaisesti. Keskiviikkoaamuna klo 6.00 Hattulasta startannut matkani on taas odotuksia täynnä!