KAUPPIASPÄIVIEN LÄHESTYESSÄ

Meille SEOlaisille keskinäinen yhteishenki, tuttavallisemmin SEO-henki, on yksi merkittävimmistä eduistamme kilpaillessamme muita huoltoasemaketjuja vastaan. Näin juhlavuoden kynnyksellä toivon, että voisimme nostaa tämän SEO-hengen vielä aiempaakin korkeammalle tasolle. Haasteena yhteishengen luomisessa on monipuolisen asemaverkostomme ulottuminen laajalti ympäri Suomea, jolloin kauppiaiden on haastavaa tavata toisiaan.

Kerran vuodessa järjestämme kauppiaillemme kauppiaspäivät, jolloin haluamme mahdollistaa kauppiaille mahdollisuuden tavata isommassa mittakaavassa toisiaan. Lisäksi marraskuussa pidettävillä kauppiaspäivillä kauppiailla ja yhteistyökumppaneillamme on mahdollisuus perinteiseen tapaan käydä kauppaa näyttelytilassa, joka muuttuu SEO-Areenaksi. Päivän näyttelyosuuden jälkeen otamme katsauksen kohti tulevaisuutta ja esittelemme visiomme siitä, miltä SEO tulee näyttämään 40-vuotiaana. Tämä tarkoituksena on toimia yhtenä osatekijänä kasvattaessamme SEO-henkeä SEO:n 40-vuotisjuhlavuotta varten.

Jos vielä päivän aikana ei SEO-henki ole kohonnut tappiinsa, niin tämä tulee tapahtumaan viimeistään iltajuhlassamme, kun sukellamme ajassa taaksepäin ja suuntaamme 1920-luvun salakapakkaan.

Toivon, että näen Teidät kauppiaat ja yhteistyökumppanimme runsain joukoin SEO-Kauppiaspäivillä marraskuussa. Ilman Teitä ja tiivistä yhteistyötä ei myöskään ole SEO-henkeä!